SYMULACJA NR 1: przygotować studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Aż poleje się krew; Paul Thomas Anderson
Lekcje pana Kuki; Dariusz Gajewski, 007 Quantum of Solace; Marc Forster
Nienormalni; Jacek Bławut
Marzenia ryb; Kirill Mikhanovsky, Pan od muzyki; Christophe Barratier
Matka Joanna od Aniołów; Jerzy Kawalerowicz
Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, To; Tommy Lee Wallace
Czas podróży; Andriej Tarkowski, Moloch; Aleksander Sokurow
Casablanca; Michael Curtiz
Kto zabił ciotkę Cookie?; Robert Altman, Dziennik sierżanta Fridaya; Tom Mankiewicz
Faceci w czerni; Barry Sonnenfeld
102 Dalmatyńczyki; Kevin Lima
ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Deep Purple, Concerto For Group And Orchestra, Taste, Taste
Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Hey, Teksański, Suede, Coming Up
Rolling Stones. The, Sticky Fingers, Mayall, John, Bluesbreakers With Eric Clapton, Sting, …Nothing Like The Sun
Lady Pank, To jest tylko rock and roll
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia poprawnego formułowania nieintuicyjnych danych. Spisać wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem procedurę aplikowania wybranej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
48.0, Leki hamujące wchłanianie cholesterolu z przewodu pokarmowego
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.1, Leki przeciwpsychotyczne – klozapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne