ĆWICZENIE NR 1: wymyślić ćwiczenie indywidualne dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Ja cię kocham, a ty z nim; Peter Hedges
Królik po berlińsku; Bartosz Konopka, Pancernik Potiomkin; Sergei M. Eisenstein
Czysta formalność; Giuseppe Tornatore
O-bi, o-ba: Koniec cywilizacji; Piotr Szulkin, Adrenalina; Mark Neveldine, Brian Taylor
Paryż, Teksas; Wim Wenders
Apollo 13; Ron Howard, Arizona; Ewa Borzęcka
Wszystko o mojej matce; Pedro Almodóvar, Moloch; Aleksander Sokurow
Dekalog IX; Krzysztof Kieślowski
Królestwo niebieskie; Ridley Scott, Anakondy – Polowanie na Krwawą Orchideę; Dwight H. Little
Nie czas na łzy; Kimberly Peirce
Ja tak, a oni nie; Steven Robman
SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
SBB, Nowy horyzont, Wilki, Wilki
Cranberries, The, No Need To Argue, Guns N’ Roses, Knockin’ On Heaven’s Door, Allman Brothers Band, The, The Allman Brothers Band
Police, The, Synchronicity, Iron Maiden, Iron Maiden, Sting, …Nothing Like The Sun
Janerka, Lech, Dobranoc
ĆWICZENIE NR 3: – Umiejętność poprawnego formułowania naukowych poleceń. Spisać zrozumiałą dla dzieci zasadę przyjmowania wybranej znastępujących substancji medycznych:
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
13.0, Enzymy trzustkowe
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne